G for GLamour

2013年9月2日 星期一

☆活動☆ 當蝴蝶遇上latte時~ Cafe Habitu x HTC Butterfly S之快樂午聚!



這次又可以和Begarlo一起出event, 是拜新的smart phone HTC Butterfly S的發佈會所賜~讓這個「機佬」又有機會出動了啦~





所以, 這個活動的review, 是分為兩個部份的: HTC Butterfly S 就交給Begarlo=D 而咖啡拉花就由我負責吧!


很開心可以又去出event玩新手機呢~ 大會是很有心思的在場內佈置滿氣球, 還有變裝的小玩意可以玩個夠~


現在就有請Begarlo comment一下這天的主角: HTC Butterfly S~

部機個外形是一貫HTC嘅手機質素,用料非常好,唔會好「膠」。機身設計好簡約,全黑嘅機面配上少少紅色嘅部份(speaker+softkey)睇落好cool,拎上手好似拎住件好luxury嘅產品。



今次Butterfly S有四隻顏色可以揀:珍珠白,炭灰,黑色,同紅色。其實真係四隻色都好靚,每隻色嘅底色都帶有少少金屬色,所以反光嘅時候睇落好靚好似跑車嘅車身咁。我就好鐘意紅色因為真係好sharp好型!


(對女生來說, size可能會大一點~ 看我女朋友拿著就蓋住整塊面!)


main page HTC BlinkFeed即時動態首頁, 以前成日都要開唔同既APP去睇唔同sourcenewsfeed,而家喺版面幾下就可以睇晒,而且仲可以自定新聞來源添,非常方便。


以前用電話用speaker睇片D聲好多時候都會好「拆」,放低係檯面時機身又壓住個Speaker間接令到聲音嘅Quality差左。HTC BoomSound雙前置立體聲揚聲器的雙前置Speaker嘅音色冇任何遮擋所以更直接響亮,睇HD影片嘅時候感覺會好好。



數據上,Butterfly S嘅電池容量比起同級嘅手機優勝,但係大家都唔好忘記Butterfly S嘅螢幕同樣比起同級嘅大,所以耗電量可能都會好高。不過官方建議嘅最長通話時間同埋最長待機時間分別係25小時同659小時, 用好耐都唔會無電。


女仔用電話都係不外乎上網睇片同snap shots, 好似我女朋友咁做blogger當然會影好多相啦~ 相機方面,Butterfly SHTC Ultra Pixel相機有210像素,F2.0大光圈同埋28mm廣角鏡頭,像素尺寸 2.0 µm大光圈同廣角對成日影相嘅女仔黎講真係好緊要,大光圈可以喺暗D嘅環境下仍然可以影到好清悉嘅相,而廣角可以比起焦距窄D嘅鏡頭capture到更大嘅範圍。




幻想下你喺一間又細又暗嘅K房裡面影十人大合照,當你冇大光圈嘅時候就只可以靠閃光燈去補光,但係就咩瑕疵都影晒出黎。而且鏡頭唔夠廣嘅話就算你退到貼實後面道牆都fit唔晒你十個朋友入張相道。咁嘅時候你就驚覺大光圈同廣角係幾咁重要啦。



而像素尺寸又係咩意思呢?其實係講緊每一粒pixel嘅尺寸,一般手機嘅相機像素尺寸介乎於1.11.4µm之間(例: Apple 5代同三星 Note2都係1.4µm),Butterfly S2.0µm明顯地比同級嘅大。像素尺寸大又有乜咁好?其實除左光圈影響到感光之外,原來每粒pixel嘅大細都可以影響到架。每粒pixel面積大D嘅話相對地受光嘅範圍都會變得更大,代表住每粒pixel可以吸到更多嘅光!所以Butterfly SUltra Pixel相機喺低光嘅環境下係一定會比其他同級嘅手機優勝



好多謝Begarlo的專業分析~ 在他還興致勃勃的去研究的時候, 我已被拉花教學吸引了!



Cafe Habitu的員工為我們介紹了如果拉出美美的圖案, 看似複雜的洋紫荊, 原來是由一個圓形奶泡, 再以尖捧在上面劃幾個水滴就做了出來~


我和Begarlo都是十分認真的說~~~


加上兩個chocolate, 以尖捧一拉!


就變成美麗的心型了!


看看我們的作品不賴吧!


接著學習的是蝴蝶的圖案, 咖啡還是我十分喜愛的玫瑰味!


這次熟手了一點, 手腳快了自信也增強了 (當然有咖啡師傅在旁, 大部分都是她的功勞啦~)

完成了~ 我們倆都很開心呢!

雖然最後也沒有很lucky的抽到Butterfly S, 不過真的十分感謝HTC的邀請, Begarlo這個機佬玩了一天=]


謝啦~

HTC Butterfly S:


想知道我更多穿搭和美容的心得,可以在我的Facebook Page看到呢^ ^歡迎大家like我的G4GLamour Page:



本博客中在此的陳述或意見,純屬個人感受,並不代表本網站或本公司的立場。閣下在決定購買或使用博客介紹的產品或服務前,請先就其作進一步了解。






沒有留言:

張貼留言